Monday, February 2, 2015

Minu arvuti


Mul on ise ehitatud arvuti. Protsessoriks on Intel Core i3 2100, millel 3 MB vahemälu. Videokaardiks on mul Sparkle GeForce GT430, mille vahemälu on 1024 MB. Sellel arvutil on väga huvitav kuvar. Mul läks kunagi elektroonika seest katki ja paar kuud tagasi läks mul LCD ekraan katki. Õnneks sain vana monitori LCD vanaga ära vahetatud.  RAM-i on sellel 4 GB ja mälu 1 TB. Ma kasutan arvutit mängimiseks, videote vaatamiseks ja õppimiseks. Failid, mida ma kasutan arvutis on: Cs:Go, FIFA 15 ja League of Legendsi mängimiseks ja Steami mängude ostmiseks. Oskan hästi arvutist asju leida, aga ma väga palju programmeerimist ei oska. Internetis külastan YouTubei, FaceBooki, Cs:Go Loungei, Twitchi eKooli ja Twitterit. Mulle on helistatud ´´Microsoftis´´ ja öeldud, et mu arvuti on ebaturvaline. Aga oli viis seda ´´parandada´´, mis maksis ainult 25 Eurot. Ma olin siis 11 ja ma arvasin, et tal on õigus. Ta sai minu IP aadresisse sisse ja näitas kus maksta. Ma tõmbasin siis interneti juhtme tagant välja ja pärast seda, pole mul mingit muut muret olnud

No comments:

Post a Comment